Luxe Motor Regge

Is de Regge uw droomschip of wilt u meer informatie neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Luxe motor Regge is een technisch vaarklaar woonschip met CBB Rijn.

Het interieur is naar eigen inzicht in te richten.

 

K

Technisch

De sterke Stork Ricardo motor van 141 pk krijgt het schip moeiteloos in beweging bij maximaal 650 toeren. Daarnaast is het schip voorzien van een Boterman 360 graden boegschroef, 2 spudpalen, een generator in geluidsarme kast van 17,5 kVA en een Hiab kraan verstopt onder de aluminium luikenkap.

K

Historische uitstraling

De huidige eigenaren hebben de afgelopen jaren veel (staalwerk) vernieuwd, rekening houdend met historische kenmerken uit de bouwperiode 1926. Het voorschild en de theehut zijn uitgevoerd met veel klinkwerk. Hierdoor is het schip een graag geziene gast in historische havens.

K

Vaargemak

De nieuwe eigenaar zal veel vaarplezier hebben met dit schip en onderweg veel bekijks trekken door het rustige motorgeluid en het historische uiterlijk. Het schip kan overal gemakkelijk afmeren door de geplaatste spudpalen en door de Hiab kraan is de bijboot moeiteloos te water te laten.

De afmetingen van het schip zorgen voor een ruim vaargebied, Frankrijk is bereikbaar zeker met een neergeklapte stuurhut. Dan is de doorvaarthoogte ongeveer 3,25 meter. 

 

K

IJburg

Aangezien het schip van binnen nog leeg is, is het schip gemakkelijk in te korten of te verlengen tot de gewenste lengte en komt hierdoor dus ook in aanmerking voor bijvoorbeeld een ligplaats bij IJburg Sluishuis.

K

Inrichting

Het groot bemeten ruim en de roef bieden de nieuwe eigenaar de gelegenheid dit naar eigen inzicht in te delen. Het staalwerk bevindt zich in uitsteende staat van onderhoud.

De stuurhut is voorzien van een nieuwe teakhouten opbouw en de roef beschikt over nieuwe teakramen. In de roef is al een begin gemaakt met het timmerwerk.

Vanuit de stuurhut is een directe verbinding gemaakt met het ruim. Het ruim is tevens gemakkelijk bereikbaar via de nieuw geplaatste theehut met historische details.

Het ruim is grotendeels voorzien (alleen voorste gedeelte niet) van een stalen luikenkap met lichtopeningen. In de den zijn enkele patrijspoorten geplaatst.

 

Hierbij nog enkele kenmerken:

– Bouwjaar 1926, Wilmink te Groningen

– 33,57 x 5.06 x 1,10 m

– Hoofdmotor Stork Ricardo 141 pk

– Generator Lister Petter LPW4 van 17,5 kVA in geluidgedempte kast

– Boegschroef Boterman 360 graden, motor MAN 130 pk

– Hiab kraan van 1250 kg op 5 meter

– Bijboot Beenakkervlet van 430 cm

Veel vernieuwd, waaronder:

– Stalen opbouw met veel klinkwerk en zorg voor historische uitstraling

– Stalen mastdek en luikenkap

– Nieuwe verlaagde gasdichte stalen vloer in de roef met ruime stahoogte

– Stuurwerk en roer met schep

– Geluidsisolatie machinekamer

– Teak stuurhut en roeframen

– Water- en dieseltanks (1900 en 2500 liter)

– Blokland beunkoeler

– Nieuwe dekkleden

 

Let op, bij dit schip zit geen ligplaats.

Aanvaarding in overleg.

Vraagprijs op aanvraag